За період з 01.07.2020 року по 31.12.2020 року на КП “Вінницяоблводоканал” надійшло 277 звернень громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства.
- щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання — 92;
- щодо підключення/ відключення/ ремнту мережі каналізації — 22;
- щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 6;
- щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 16;
- про тарифи — 0;
- щодо нарахувань, перерахунку заборгованості, перегляд штрафних нарахувань, пільги — 111;
- про повернення коштів — 0;
- скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 3;
- звернень по дочірнім підприємствам — 0;
- запитів про надання інформації — 1;
- скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 5;
- інші звернення — 21.