За період з 01.01.2021 року по 30.06.2021 року на КП “Вінницяоблводоканал” надійшло 231 звернення громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства.
- щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання — 43;
- щодо підключення/ відключення/ ремнту мережі каналізації — 14;
- щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 2;
- щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 16;
- про тарифи — 0;
- щодо нарахувань, перерахунку заборгованості, перегляд штрафних нарахувань, пільги — 131;
- про повернення коштів — 0;
- скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 0;
- звернень по дочірнім підприємствам — 0;
- запитів про надання інформації — 8;
- скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 11;
- інші звернення — 6.