За період з 01.01.2021 року по 30.06.2021 року на КП “Вінницяоблводоканал” надійшло 231 звернення громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства.

  1. щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання — 43;
  2. щодо підключення/ відключення/ ремнту мережі каналізації — 14;
  3. щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 2;
  4. щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 16;
  5. про тарифи — 0;
  6. щодо нарахувань, перерахунку заборгованості, перегляд штрафних нарахувань, пільги — 131;
  7. про повернення коштів — 0;
  8. скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 0;
  9. звернень по дочірнім підприємствам — 0;
  10. запитів про надання інформації 8;
  11. скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 11;
  12. інші звернення — 6.