53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба, 0800-754-044 - колцентр, 
67-03-12 - приймальня,  сайт: www.vinvk.com.ua, е-mail:office@vinvk.com.ua
Telegram-канал: t.me/vinvoda_info

За період з 01.01.2022 року по 30.06.2022 року на КП “Вінницяоблводоканал” надійшло 268 звернення громадян, що стосуються діяльності підприємства:

  1. щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання, незадовільний тиск в мережі водопостачання — 22;
  2. щодо підключення/ відключення/ ремонту мереж каналізації — 11;
  3. щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів з надання послуг з водопостачання та/або водовідведення — 1;
  4. щодо повірки, опломбування або ремонту приладів обліку — 7;
  5. про тарифи — 2;
  6. щодо нарахувань за послуги, перерахунку заборгованості, перегляду штрафних нарахувань та пільги — 211;
  7. про повернення коштів — 3;
  8. скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 2;
  9. викачка вигрібних ям 2;
  10. скарг щодо якості питної води  — 1;
  11. інші звернення — 6.

Малюнки дітей

На сайті 56 гостей та 0 користувачів