21022, м.Вінниця, вул.Київська 173, 67-03-12 - приймальня,
53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба, сайт: www.vinvk.com.ua, е-mail:office@vinvk.com.ua

У 2017 році на КП «Вінницяоблводоканал» надійшло звернень громадян, що стосуються діяльності підприємства 397, на які надано відповіді, згідно чинного законодавства:

  1. про підключення, відключення, ремонту мереж водопостачання, тиск в мережі — 65;
  2. про підключення, відключення, ремонту мереж каналізації — 23;
  3. про укладання, переукладання, продовження договорів — 54;
  4. про повірку, опломбування та ремонт приладів обліку — 45;
  5. про тарифи — 3;
  6. про нарахування, перерахунок заборгованості, перегляд штрафних санкцій, пільги — 155;
  7. про повернення коштів — 4;
  8. пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування, скарги на працівників підприємства — 7;
  9. по дочірнім підприємствам — 10;
  10. запитів про надання інформації — 15;
  11. скарг щодо якості води — 16.

 У 2017 році керівниками підприємства було проведено прийом громадян по особистим питанням та оформлено _____ карток прийому громадян.

«Вода дороже алмаза».

Туркменская пословица

Малюнки дітей

На сайті 105 гостей та користувачі відсутні