У 2017 році на КП «Вінницяоблводоканал» надійшло звернень громадян, що стосуються діяльності підприємства 397, на які надано відповіді, згідно чинного законодавства:
- про підключення, відключення, ремонту мереж водопостачання, тиск в мережі — 65;
- про підключення, відключення, ремонту мереж каналізації — 23;
- про укладання, переукладання, продовження договорів — 54;
- про повірку, опломбування та ремонт приладів обліку — 45;
- про тарифи — 3;
- про нарахування, перерахунок заборгованості, перегляд штрафних санкцій, пільги — 155;
- про повернення коштів — 4;
- пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування, скарги на працівників підприємства — 7;
- по дочірнім підприємствам — 10;
- запитів про надання інформації — 15;
- скарг щодо якості води — 16.
У 2017 році керівниками підприємства було проведено прийом громадян по особистим питанням та оформлено _____ карток прийому громадян.