21022, м.Вінниця, вул.Київська 173, 67-03-12 - приймальня,
53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба, сайт: www.vinvk.com.ua, е-mail:office@vinvk.com.ua

За ІІ півріччя 2018 року на КП «Вінницяоблводоканал» надійшло письмових звернень громадян 272 зверненнь громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства, а саме:

  1. щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання — 58;
  2. щодо підключення/ відключення/ ремнту мережі каналізації — 9;
  3. щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 6;
  4. щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 21;
  5. про тарифи — 0;
  6. щодо нарахувань, перерахунку заборгованості, перегляд штрафних нарахувань, пільги — 132;
  7. про повернення коштів — 5;
  8. скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 3;
  9. звернень по дочірнім підприємствам — 0;
  10. запитів про надання інформації - 0;
  11. скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 15;
  12. інші звернення — 23

«ВОДА! У тебя нет ни вкуса, ни цвета, ни запаха. Тебя не опишешь, тобой наслаждаешься, не понимая что ты такое. Ты просто необходима для жизни, ты и есть жизнь».

Антуан де Сент-Экзюпери

Малюнки дітей

На сайті 112 гостей та користувачі відсутні