За ІІ півріччя 2018 року на КП «Вінницяоблводоканал» надійшло письмових звернень громадян 272 зверненнь громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства, а саме:
- щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання — 58;
- щодо підключення/ відключення/ ремнту мережі каналізації — 9;
- щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 6;
- щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 21;
- про тарифи — 0;
- щодо нарахувань, перерахунку заборгованості, перегляд штрафних нарахувань, пільги — 132;
- про повернення коштів — 5;
- скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 3;
- звернень по дочірнім підприємствам — 0;
- запитів про надання інформації - 0;
- скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 15;
- інші звернення — 23