21022, м.Вінниця, вул.Київська 173, 67-03-12 - приймальня,
53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба, сайт: www.vinvk.com.ua, е-mail:office@vinvk.com.ua

За період з 01.01.2019 року по 30.06.2019 року на КП “Вінницяоблводоканал” надійшло 246 звернень громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства.

Перелік питань, на які було надано відповіді:

  1. щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання/ — 45;
  2. щодо підключення/ відключення/ ремонту мережі каналізації — 8;
  3. щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 3;
  4. щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 25;
  5. про тарифи — 0;
  6. про нарахування, перерахунок заборгованості, перегляд штрафних санкцій, пільги — 126;
  7. про повернення коштів — 2;
  8. пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування, скарги на працівників підприємства — 0;
  9. звернень по дочірнім підприємствам — 2;
  10. запитів про надання інформації — 12;
  11. скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 1;
  12. щодо наведення благоустрою, асфальтування, відновлення покриття — 5;
  13. інші звернення — 17.

«Воде дана волшебная власть стать соком жизни на Земле!».

Леонардо Да Винчи

Малюнки дітей

На сайті 75 гостей та користувачі відсутні