21022, м.Вінниця, вул.Київська 173, 67-03-12 - приймальня, 69-69-06 - колцентр
53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба, сайт: www.vinvk.com.ua, е-mail:office@vinvk.com.ua

В період з 01.07.2018 - 27.12.2019 року на КП “Вінницяоблводоканал” надійшло 374 звернень громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства, а саме:

  1. щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання — 104;
  2. щодо підключення/ відключення/ ремнту мережі каналізації — 8;
  3. щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 10;
  4. щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 30;
  5. про тарифи — 0;
  6. щодо нарахувань, перерахунку заборгованості, перегляд штрафних нарахувань, пільги — 135;
  7. про повернення коштів — 0;
  8. скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 11;
  9. звернень по дочірнім підприємствам — 0;
  10. запитів про надання інформації - 0;
  11. скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 14;
  12. інші звернення — 62.

«Поток воды скалу пробил, а брызги над горой смеются!».

Ученье Дао

Малюнки дітей

На сайті 150 гостей та 0 користувачів