В період з 01.07.2018 - 27.12.2019 року на КП “Вінницяоблводоканал” надійшло 374 звернень громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства, а саме:
- щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання — 104;
- щодо підключення/ відключення/ ремнту мережі каналізації — 8;
- щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 10;
- щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 30;
- про тарифи — 0;
- щодо нарахувань, перерахунку заборгованості, перегляд штрафних нарахувань, пільги — 135;
- про повернення коштів — 0;
- скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 11;
- звернень по дочірнім підприємствам — 0;
- запитів про надання інформації - 0;
- скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 14;
- інші звернення — 62.