За період з 01.01.2020 року по 30.06.2020 року на КП “Вінницяоблводоканал” надійшло 195 звернень громадян, що стосуються діяльності підприємства, на які було надано відповіді, згідно чинного законодавства.

  1. щодо підключення /відключення/ ремонту мереж водопостачання/ тиск в мережі водопостачання — 43;
  2. щодо підключення/ відключення/ ремнту мережі каналізації — 12;
  3. щодо укладання/ переукладання/ продовження договорів про надання послуг з водопостачання та водовідведення — 3;
  4. щодо повірки, опломбування, ремонту приладів обліку — 15;
  5. про тарифи — 2;
  6. щодо нарахувань, перерахунку заборгованості, перегляд штрафних нарахувань, пільги — 97;
  7. про повернення коштів — 0;
  8. скарг на дії працівників підприємства, пропозицій щодо покращення сервісного обслуговування — 1;
  9. звернень по дочірнім підприємствам — 1;
  10. запитів про надання інформації 7;
  11. скарг щодо якості води та якості послуги водопостачання — 0;
  12. інші звернення — 14.