Шановні споживачі!
18.08.2022 року сталась аварійна ситуація на магістральному водоводі в зв'язку із чим 19.08.2022 року будуть виконуватись ремонтні роботи .
53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба, 0800-754-044 - колцентр,
67-03-12 - приймальня, сайт: www.vinvk.com.ua, е-mail:office@vinvk.com.ua
Telegram-канал: t.me/vinvoda_info
18.08.2022 року сталась аварійна ситуація на магістральному водоводі в зв'язку із чим 19.08.2022 року будуть виконуватись ремонтні роботи .
Шановні споживачі приватного сектору КП «Вінницяоблводоканал».
Підприємство пропонує Вам скористатися новою послугою - telegrаm чат-бот @vinvoda_bot, для подачі показників, перегляду стану рахунків тощо. Базова інструкція по роботі з ботом. Наразі чат-бот працює в напівтестовому режимі, тому будемо раді конструктивним зауваженням.
26 березня 2022 року були внесені зміни до Методики розподілу між споживачами обсягу спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій №315 від 22.11.2018 р.
Які зміни чекають на вінничан у рахунках за спожиту воду та послугу з водовідведення згідно цієї Методики? Починаючи з травня 2022 року, обсяг спожитої у багатоквартирному будинку води буде пропорційно розподілений між усіма споживачами - як тими, що мають індивідуальні лічильники, так і абонентами без обліку. Методика буде застосовуватися по відношенню до всіх без виключення споживачів.