53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба, 0800-754-044 - колцентр, 
67-03-12 - приймальня,  сайт: www.vinvk.com.ua, е-mail:office@vinvk.com.ua
Telegram-канал: t.me/vinvoda_info

Встановлення нових вузлів комерційного та розподільчого обліку холодного водопостачання.

Працівниками КП “Вінницяоблводоканал” здійснюється монтаж та встановлення нових вузлів комерційного та розподільчого обліку водопостачання всіх діаметрів та всіх моделей. Роботи виконуються на договірних засадах. Вартість робіт визначається згідно кошторисної документації та актів виконаних робіт розрахованих на програмному комплексі АВК для кошторисної документації.

Повірка лічильника

Шановні споживачі КП КП “Вінницяоблводоканал”, які мешкають в багатоквартирних будинках!

22.06.2017 року Верховною Радою України прийнятий закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» № 2119-VIII (далі - Закон), який набув чинності з 02.08.2017 року. Відповідно до зазначеного Закону повірка індивідуальних приладів обліку холодної води з 01.01.2018 року платна!

Згідно п. 6 ст. 1 Закону, прилад обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання - є вузлам РОЗПОДІЛЬНОГО обліку послуг водопостачання та водовідведення.

Згідно п. 2 ст. 6 Закону обслуговування (опломбування/розпломбування, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) вузлів розподільного обліку здійснюється ЗА РАХУНОК ВЛАСНИКІВ таких вузлів обліку. (посилання на вартість). 

За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку води?

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг здійснила коригування тарифів та вилучила із структури витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою розподільних (квартирних) засобів обліку.

Відтак, починаючи з січня 2018 повірка, обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників) здійснюватиметься за рахунок власників таких вузлів, тобто за рахунок коштів споживачів.


Як визначити чи настав термін повірки лічильників?

Виконавець не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки інформує про це споживачів:

  • - багатоповерхових будинків - шляхом друку повідомлення про термін повірки в Єдиному рахунку на житлово-комунальні послуги;
  • - приватного сектору - письмовим повідомленням або в Єдиному рахунку на житлово-комунальні послуги.

Споживач забезпечує у зазначений строк доступ представника виконавця до засобу вимірювальної техніки.

У разі неможливості споживача у зазначений строк забезпечити доступ представника виконавця до засобу вимірювальної техніки для проведення його періодичної повірки споживач не пізніше ніж за 10 календарних днів до настання такого строку інформує про це виконавця шляхом надсилання рекомендованого листа з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання виконавцем відповідної інформації.

Інший строк доступу до засобу вимірювальної техніки споживач та виконавець узгоджують, зокрема шляхом обміну листами або за тел. 64-40-44.


Як проводиться повірка вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) КП “Вінницяоблводоканал”?

Споживач при отриманні вищезазначеного повідомлення надає заявку:

  • - багатоповерхових будинків тел. 64-40-44, або письмово особисто;
  • - приватного сектору —  тел. 64-40-44, або письмово особисто
  • - юридичні особи та приватні підприємці тел. 61-89-33, або письмово.

Після документального оформлення наданої заявки споживачам повідомляється термін виконання замовлених послуг з повірки лічильників.

У визначений день до споживача прийде представник КП “Вінницяоблводоканал” (з посвідченням працівника підприємства, встановленого зразка), який обстежить місце встановлення вузла розподільного обліку.

1) Якщо при обстеженні вузла розподільного обліку лічильник можливо демонтувати, знімає останні показники лічильника, розпломбовує, виконує роботи з демонтажу лічильника та складає відповідний акт. На його місце представник встановлює лічильник з обмінного фонду або вставку (перехідник) та надає рахунок на оплату повного комплексу робіт (розпломбування, демонтаж, монтаж, повірка, опломбування).

Демонтований лічильник представник підприємства забирає на повірку в спеціалізованій лабораторії. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться за показниками тимчасового лічильника, а в разі його відсутності згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за останні три місяці.

За умови проходження приладом обліку повірки представник КП “Вінницяоблводоканалу” зв’язується зі споживачем уточняє факт оплати рахунка та домовляється про дату та час візиту для встановлення повіреного квартирного лічильника (термін не пізніше одного місяця з дня демонтажу лічильника).

У визначений день представник підприємства здійснює монтаж повіреного квартирного лічильника та його опломбування.
Після виконання робіт представник підприємства складає акт виконаних робіт та акт пломбування лічильника (в 2 прим.) з наступною інформацією:

  • дата проведення робіт;
  • ПІБ працівника, що виконував роботи;
  • тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих так і встановлених;
  • номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини;
  • контактні телефони КП “Вінницяоблводоканал”, за якими мешканець зможе звернутися у випадку некоректної роботи приладів.

Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за приладом обліку.

2) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків. Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника проводиться у порядку зазначеному у пункті 1.

У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання.


Варіанти здійснення повірки розподільних (квартирних ) лічильників холодної води для будинків, де виконавцем послуг є КП “Вінницяоблводоканал”?

На сьогоднішній день послуга з повірки розподільного (квартирного) лічильника води може здійснюватися наступним чином:

1) З демонтажем, монтажем та повіркою приладу обліку у спеціалізованій лабораторії – здійснюється мобільними бригадами КП “Вінницяоблводоканал” .

Під час демонтажу квартирного лічильника надається рахунок на оплату повного комплексу робіт (розпломбування, демонтаж, монтаж, повірка, пломбування), який необхідно оплатити в будь якому пункті прийому платежів та на момент монтажу та опломбування пред'явити представнику КП “Вінницяоблводоканал”. Факт надання послуг оформляється актом виконаних робіт та актом опломбування лічильника, які підписуються представниками обох сторін та один екземпляр надається замовнику (абоненту).

2) За бажанням зменшити витрати на надання послуг споживач може самостійно привезти прилад обліку в спеціалізовану лабораторію КП “Вінницяоблводоканал” (Водомірна майстерня. Графік роботи: прийом лічильників на повірку та отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00 , у п’ятницю з 8:00 до 15:30. щоденно обідня перерва з 12.00 до 12.45). При собі необхідно мати акт розпломбування лічильника, виданий представником КП “Вінницяоблводоканал” (заявка на розпломбування подається за телефоном 64-40-44 ).

Повірку можна здійснити в іншій спеціалізованій лабораторії, яка має відповідний сертифікат та ліцензію на виконання даних робіт. В таких випадках споживач оплачує КП “Вінницяоблводоканал” тільки послуги з розпломбування та опломбування лічильника.

Демонтаж лічильника без його попереднього розпломбування представником КП “Вінницяоблводоканал” із складанням акта розпломбування ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.


Яка вартість повірки та ремонту засобів обліку води?

Вартість послуг з повірки залежить від діаметра, кількості лічильників, та необхідності виконання робіт з демонтажу-монтажу. З калькуляціями на роботи та послуги можна ознайомитися тут.


Чи обов’язково потрібно опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться виконавцем на абонентський облік.

Для прийняття на облік квартирних лічильників мешканцям, які встановили лічильники, необхідно звернутись із заявою до КП “Вінницяоблводоканал” з метою їх опломбування.

Представник КП “Вінницяоблводоканал” (виконавця послуг) опломбує лічильник зі складанням відповідного акту згідно зі встановленим зразком, при цьому необхідно надати свідоцтво про повірку або паспорт на лічильник.

Відповідно до пп.9 п. 32 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630 виконавець зобов’язаний забезпечити за заявою споживача постановку розподільного приладу обліку на абонентський облік у тижневий термін з дати подання такої заяви.

ДО УВАГИ! Розпломбування лічильника холодної води за будь-яких обставин може здійснюватися виключно представником КП “Вінницяоблводоканал” із складанням відповідного акта.

Подачa показників лічильників

Малюнки дітей

На сайті 64 гостя та 0 користувачів