53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба, 0800-754-044 - колцентр, 
67-03-12 - приймальня,  сайт: www.vinvk.com.ua, е-mail:office@vinvk.com.ua
Telegram-канал: t.me/vinvoda_info

Прийом громадян з 01.06.2022 року

 Відділ по роботі з населенням   Каса

 Пн. 8:00 — 16:00

 Вт. 8:00 — 16:00

 Ср. не прийомний день 

 Чт. 8: 00 – 16:00

 Пт. 8:00 — 16:00

 

 Пн. 8:00 — 16:00

 Вт. 8:00 — 16:00

 Ср. 8:00 — 16:00

 Чт. 8:00 — 16:00

 Пт. 8:00 — 16:00

Обідня перерва 12:00 — 13:00

 

  • відділ по роботі з з юридичними особами

Щоденно з 8:00 — 16:30 

  • виробничо-технічний відділ

приймальні дні

Вівторок, четвер 09:00 — 15:00

погодження та розгляд проєктів

середа, п’ятниця 08:00 — 12:00

  • Прийом води на аналізи хіміко-бактеріологічною лабораторією підприємства

Понеділок, вівторок, середа 08:30 — 12:00

 

Слава Україні! Героям Слава!

Дякуємо за розуміння. Ми працюєво для Вас.

З повагою КП «Вінницяоблводоканал»

 

Шановні Вінничани!

Комунальне підприємство «Вінницяоблводоканал», як стратегічно важливе підприємство, продовжує працювати для Вас і буде це робити за будь-яких умов, адже в цей складний час мешканцям міста особливо важливо безперебійно отримувати якісну питну воду та послуги з водовідведення.

Наразі всі об'єкти підприємства працюють в штатному режимі, процеси підготовки питної води здійснюються у відповідності до технологічного регламенту.

Згідно з щоденними результатами лабораторних досліджень якість водопровідної води, яка подається до осель вінничан, відповідає всім санітарно-гігієнічним нормам.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами:

(0432) 64-40-44 - колл-центр;

(0432) 53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба (цілодобово).

Просимо зберігати спокій та використовувати інформацію лише з офіційних джерел!

 

До уваги споживачів КП “Вінницяоблводоканал”

КП “Вінницяоблводоканал” вдячне споживачам, які вчасно сплачують за спожиті послуги водопостачання та водовідведення. Адже це допомагає підприємству забезпечити безперебійне постачання послуг та оперативно виконувати ремонтні роботи.

Детальніше:До уваги споживачів КП “Вінницяоблводоканал”

ПРИЄДНАННЯ ДО ТИПОВОГО ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОГОВОРУ про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII зі змінами та доповненнями, в редакції від 01.05.2021 року, підстава Закон №1060-ІХ від 03.12.2020 року, Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання », «Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення», затверджених постаново КМУ від 05.07.2019року №690, КП «Вінницяоблводоканал» публікує ТИПОВИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення Завантажити договір.

 

Детальніше:ПРИЄДНАННЯ ДО ТИПОВОГО ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОГОВОРУ про надання послуг з централізованого...

Норма тиску води

Норми тиску води в будинках зазначені в ДБН В.2.5-74:2013:

6.3.1 Для зовнішніх мереж систем централізованого питного водопоста-чання напір води на вводі в будівлю (надповерхнею землі) повинен бути:

  • - максимальний - не більше ніж 45 м;
  • - мінімальний:
    • а) при одноповерховій забудові - не менше ніж 10м,
    • б) при багатоповерховій забудові - додатково по 4 м на кожний наступний поверх (але не більше ніж 45 м).

Вільний напір у мережі у водорозбірних колонок приймається не менше ніж 10 м. У години мінімального водоспоживання напір на кожний поверх, крім пер-шого, допускається приймати 3 м та забезпечувати подачу води в ємкості для її зберігання.

Інформація щодо плати за абонентське обслуговування

Плата за абонентське обслуговування
це платіж, який споживач сплачує підприємству для відшкодування певних витрат:

  • Витрати пов’язані з укладенням договору про надання комунальної послуги;
  • Витрати підприємства по здійсненню розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами;
  • Нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги;
  • Витрати пов’язані з веденням обліку, внесенням показань та наданням повідомлень;
  • Витрати пов’язані з формуванням, друком та доставкою рахунку на оплату послуг;
  • Обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку води (загальнобудинкового лічильника) у разі наявності у будівлі вузла комерційного обліку який знаходиться на обслуговуванні КП «Вінницяоблводоканал.

Детальніше:Інформація щодо плати за абонентське обслуговування

Малюнки дітей

На сайті 76 гостей та 0 користувачів